Home | Kontakt | Serwis | Pomoc zdalna  
 
Alatea logo Unilogic
 
 
  Strona Główna >

Comarch ERP logo

MODUŁY OPTIMA:
Struktura systemu Optima
Handel
Serwis
Comarch ERP e-Sklep
Detal
Faktury
Księga Podatkowa
Płace i Kadry/PLUS
Comarch ERP e-Pracownik
Analizy BI
CRM
Kasa i Bank
Środki Trwałe
Księga Handlowa
Biuro Rachunkowe
Pulpit Menadżera
Obieg dokumentów
e-Sprawozdania NOWE
iComarch24
Informacje dodatkowe
Comarch ASYSTA

 

 

 

Optima wersja demo Cennik Optima Optima zakup

Comarch Asysta - Pomoc techniczna systemów Comarch ERP

 

Stabilne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wymaga stosowania oprogramowania zawsze zgodnego z aktualnie obowiązującymi przepisami, dlatego od lat oferujemy pakiet korzyści, który otrzymuje Klient na okres jednego roku przy zakupie nowego programu Comarch. Po tym okresie można wykupić upgrade programu na kolejny rok, u Partnera Comarch.

Każdy system Comarch ERP można zakupić w chmurze, z miesięczną opłatą abonamentową. Przy zakupie systemu w tym modelu pracujesz zawsze na aktualnej wersji programu, która jest na bieżąco dostosowywana do zmian w przepisach.

Dostępne upgrady to:

  • standardowa gwarancja na system (jedna z niewielu udzielanych przez producentów oprogramowania) - w tym również na dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa gospodarczego, w szczególności zmian w przepisach dotyczących VAT, 
  • prawo do wszystkich bezpłatnych nowych wersji oprogramowania - zarówno uwzględniających najnowsze przepisy prawne, jak również nową funkcjonalność (nie dotyczy kosztów dostarczenia, nośnika i instalacji),
  • prawo do korzystania z mailowej pomocy specjalistów Comarch w zakresie udokumentowanych funkcji systemu,
  • mozliwość skorzystania z telefonicznego wsparcia specjalistów Comarch. W przypadku Comarch ERP Optima wymagany jest zakup Upgrade Premium..
  • dostęp do specjalnych stron internetowych dla Klientów, gdzie m.in. znajduje się Centrum Wiedzy Comarch, zawierające użyteczne informacje dotyczące oprogramowania Comarch, w szczególności biuletyny opisujące, np. w jaki sposób dostosować program do nowych stawek VAT,
  • dostęp do Społeczności Comarch umożliwiającej wymianę informacji z innymi użytkownikami programów Comarch, obszar najczęściej zadawanych pytań (FAQ) oraz serwis wiedzy biznesowej "Nowoczesne Zarządzanie",
  • w przypadku zakupu nowszych i bardziej zaawansowanych systemów Comarch - możliwość migrowania większości danych z poprzedniego systemu Comarch oraz prawo do specjalnych zniżek.

UPGRADE PREMIUM

Już ponad 70 tys. Klientów korzysta z systemu Comarch ERP Optima. Jako wiodący na rynku producent oprogramowania jesteśmy w pełni świadomi potrzeb jakie niesie posiadanie tak szerokiej grupy Klientów.

Dlatego też, dbając o lepszą jakość wsparcia telefonicznego, od 14 października 2019 r. wprowadzimy nowy produkt o nazwie Upgrade Premium mający na celu m.in. skrócenie czasu oczekiwania na konsultacje telefoniczne dotyczące oprogramowania Comarch ERP Optima.

Pomoc telefoniczna

Wsparcie telefoniczne dla użytkowników Comarch ERP Optima w ramach Upgrade'u Premium świadczone jest w godzinach  8:00-18:00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 9:00-14:00 pod nr tel.: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew.2.

Zakres wsparcia telefonicznego dostępny jest tutaj.

Rodzaje i ceny pomocy technicznej

Upgrade Podstawowy

  • możliwość pobierania aktualnych wersji systemu Comarch ERP Optima, zawierających nowe funkcjonalności oraz zgodnych z nowymi przepisami w zakresie prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości,
  • możliwość korzystania z konsultacji mailowych ze specjalistami Comarch w zakresie korzystania i działania oprogramowania Comarch ERP Optima.

Upgrade Premium *

  • możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych i mailowych specjalistów Comarch w zakresie korzystania i działania aktualnej wersji oprogramowania Comarch ERP Optima,
  • wyższy priorytet na obsługę zapytań mailowych,
  • dostęp i możliwość korzystania z 4 wybranych szkoleń elektronicznych przez cały okres trwania Upgrade'u Premium.

* dotyczy Klientów stacjonarnej wersji Comarch ERP Optima

Ceny:

  • Upgrade Podstawowy -
    procent wartości instalacji Klienta wg cen obowiązujących na dzień jego wykupu. Szczegóły opisane są w warunkach gwarancji dostępnych na indywidualnych stronach.
  • Upgrade Premium - 
    Klient może zakupić Upgrade Premium dla swojej firmy, niezależnie od posiadanych modułów, stanowisk czy użytkowników na okres miesiąca w cenie 175 zł netto lub 1750 zł netto rocznie. Biura Rachunkowe będą mogły nabyć Upgrade Premium odpowiednio za: 210 zł netto na miesiąc lub 2100 zł netto na rok.

FAQ

1. Kogo dotyczą zmiany związane z wprowadzeniem Upgrade Premium?

Zmiany dotyczą Klientów Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej i dostępu do konsultacji telefonicznych dla nich. Zmiany dotyczą Klientów, których aktualny upgrade obowiązuje od 1 lutego 2019 (wtedy nastąpiła zmiana warunków gwarancji dla programu Comarch ERP Optima). W okresie przejściowym tj. do dnia 14.10.2019 (do momentu wprowadzenia Upgrade Premium na rynek) dostęp do konsultacji telefonicznych był utrzymany dla wszystkich. Od 14.10.2019 r. o dostępie do konsultacji telefonicznych decyduje posiadanie aktualnego Upgrade Premium lub  data ważności wykupionego upgrade’u mieszczącego się w przedziale od  data bieżąca do 31.01.2020 r.

2. Jakie korzyści otrzyma Klient kupując Upgrade Premium?

Konsultacje telefoniczne, dostęp do wybranych e-szkoleń (Handel - prowadzenie sprzedaży w systemie, Księgowość - podstawy pracy z modułem Comarch ERP Księga Handlowa, Księgowość - podstawy pracy z modułem Comarch ERP Optima Księga Podatkowa oraz Płace i Kadry - ewidencja i rozliczanie pracowników), większy priorytet obsługiwanych zgłoszeń w Systemie Obsługi Zgłoszeń.

3. W jaki sposób zakupić Upgrade Premium?

Zakup Upgrade Premium odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem Partnera. Możliwość kontaktu telefonicznego ze specjalistami Comarch możliwa będzie od dnia następnego po zakupie.

4. Czy wykup Upgrade Podstawowego ulega zmianie?

Nie. Zasady wykupu Upgrade’u Podstawowego są analogiczne jak wykup dotychczasowego upgrade’u.

5. Nie posiadam Upgrade Podstawowego. Czy mogę wykupić sam Upgrade Premium?

Nie. Warunkiem do zakupu Upgrade Premium jest posiadanie aktualnego Upgrade Podstawowego.

6. Gdzie znajdę informację do kiedy jest ważny mój Upgrade Podstawowy i Upgrade Premium?

Taka informacja pojawi się w programie Comarch ERP Optima w wersji stacjonarnej, w menu Pomoc > O programie. Informacja dostępna będzie również na Indywidualnych Stronach Klientów.

7. Gdzie i jakie szkolenia udostępnione są w ramach Upgrade Premium?

Link do szkoleń w ramach Upgrade Premium dostępny jest po zalogowaniu na Indywidualne Strony Klientów wybierając Szkolenia – Upgrade Premium w prawym bocznym panelu o nazwie Pozostałe.
Udostępnione szkolenia to: Handel - prowadzenie sprzedaży w systemie, Księgowość - podstawy pracy z modułem Comarch ERP Księga Handlowa, Księgowość - podstawy pracy z modułem Comarch ERP Optima Księga Podatkowa oraz Płace i Kadry - ewidencja i rozliczanie pracowników.

 

 
Informacje

O naszej firmie...
O naszych Klientach...
Kontakt

Szybki kontakt:

tel.: 22 750 10 50
email: biuro@alatea.pl

Oferta oprogramowania

Kosztorysowanie
Dla biur rachunkowych
Finanse i księgowość
Kadry i płace
Handel i magazyn
Fakturowanie

Systemy ERP i inne

enova.ERP
Optima
Graffiti.erp
Asseco Wapro
Athenasoft
 
 

Programy do kosztorysownia NORMA Expert i Norma PRO Programy WAPRO atrakcyjne ceny - Zapytaj! Zapytaj o atrakcyjna ofertę
na program enova365
Programy Wapro taniej